torsdag 12. mars 2009

Jobbintervju meg her og jobbintervju meg der.

Begynner å bli rimelig lei av å gå på intervjuer nå. Var på en samtale hvor jeg ble tilbudt en provisjonsbasert jobb, men tilbudet de kom med var på 5-10% provisjon av all omsetning. Den kommer jeg til å takke nei til, for jeg kommer til å jobbe ræva av meg for nesten ingenting.

Jeg venter fortsatt på svar fra en av jobbene jeg var på intervju i. Det skulle være klart i slutten av denne uken. Har ikke de kjempestore forhåpningene, men jeg må bare vente og se hva som skjer.

Tirsdag var jeg på ett intervju, og det følte jeg gikk ganske bra. Får ikke svar før i slutten av neste uke på denne jobben. En jobb som innebærer en del reising, men jeg kan også tjene sinnsykt godt! Provisjonslønn, men 20% provisjon samt bonus. Mye mer fristende enn den andre provisjonsjobben. Håper jeg blir tilbudt denne!

Tirsdag har jeg enda et intervju. Dette til en trainee-stilling. Gruer meg, for regner med at det er mange som skal intervjue meg til denne jobben....ikke vet jeg hvor viktig karakterer og slikt er heller. Noen ser sikkert veldig på hvilken karakter man har, mens andre kanskje ser på hvilke fag man har hatt. Personlig synes jeg ikke karakterene har spesielt mye å si, for de sier bare hvordan man har gjort det akkurat på eksamensdagen. Den viser jo ikke hva man egentlig kan.

Nei, jeg håper det dukker opp et eller annet snart. Blir smårar av å gå hjemme, og jeg føler at veggene holder på å spise meg opp.

Kryss fingrene for meg!!

2 kommentarer:

Størhuset sa...

Sikkert slitsomt å gå sånn, håper du får napp snart. Er maaange år siden jeg var på jobbmarkedet, men husker den spenningen etter intervjuvet.

Torilpia sa...

Håper du har fått deg jobb nå da :o)

Var i et slags intervju idag jeg også .. fikk ikke den beste følelsen etterpå .. men tar det som det kommer.

Håper alt står bra til ellers :o)

Klem!