tirsdag 31. mars 2009

ENDELIG!! JEG JUBLER!!!

Etter MANGE måneder med jobbsøknader, avslag osv osv, har jeg ENDELIG fått meg jobb!! Jeg er så glad og lykkelig at det er vanskelig å få satt ord på det!! Senest i går kveld deppet jeg, og var sikker på at jeg aldri kom til å få meg noen jobb, men i dag fikk jeg gladnyheten!!
Så etter påske starter jeg opp med jobb i et firma som heter Zalaris. 1 times kjøring hjemmefra, men det får så være! Jeg skal nok greie det!! Lønna er helt grei også, og det er jo ikke å forakte.

Sola skinner, det blir pølser og kakao til middag på verandaen, og det er snart påske!!

Ha en super dag!!

3 kommentarer:

@afjo72 sa...

Gratulerer!! Lykke til!!

Meg sa...

Gratulerer så mye med ny jobb!
velfortjent etter så mange intervjurunder og søknader!!!

Masse lykke til og håper du vil trives :)

Størhuset sa...

Gratulerer så masse, er det vel unt etter så lang tid!