mandag 13. april 2009

Påsken er over!

Siste dag av påsken. Ungene sitter foran tven og spiser siste rest av påskeeggene sine. Etterpå skal de settes ut, sånn at påskeharen kan komme og hente dem, sånn at de blir fylt igjen til neste påske ;)

Denne påsken har bydd på mange ting. Helga før påske var jeg og ungene på skogstur sammen med en venninne med barn og hennes venninne med barn + deres menn. Koselig, men langt!! Ungene ble heldigvis dratt på akebrett etter mannfolkene, så det var ikke så mye mas på dem ang. gåing. Spennende post fikk vi også denne lørdagen ;)

Søndag dro vi til øya og fikk oss en tur på hytta. Fikk noen kjempefine dager med knallvær. Fredag bar det ned igjen, for da var Emma blitt syk, men lørdag var hun igjen fit for fight! Da var det også knallvær, så vi fikk en fin dag ute!

Nå regner det ute, og snøen er nesten borte. Har forsvunnet nesten en halvmeter med snø på et par dager, og det er vått overalt. Naboen passet ikke på, og hele veien hans lå til slutt i grøfta mellom eiendommene. Sånn kan det gå.

I morgen er det igjen barnehage og jobb! Jeg gleder meg! Første dag på ny jobb for min del, og det blir spennende!!!! I kveld må alt ordnes klart, for jeg må kjøre tidlig! Over en time å kjøre hver vei, men det får jeg bare ta med på kjøpet!!

Nå går det mot vår, og det er så deilig! Masse planer til sommeren med bygging av veranda på nersiden av huset, kjøp av nye hagemøbler og diverse!! Så jeg kommer nok sterkere tilbake på bloggen!! :)

Ingen kommentarer: