torsdag 18. desember 2008

I vedboden står det...

...en edelgran!!
Jeg har hatt lyst på et ekte juletre i flere år, men vi har et helt greit plast-juletre som vi kjøpte på Bohus for noen år siden. Jan-Espen har argumentert med det hver gang jeg har snakket om det juletreet, så jeg hadde egentlig lagt det på is! Vi var blitt enig om at hvis vi fant et juletre rett oppi skogen her, så var det greit, men vi skulle ikke kjøpe noe juletre. Så, da hadde jeg egentlig funnet ut at det kom til å bli plastjuletre i år og, men i går da Jan-Espen kom hjem, så hadde han kjøpt et juletre!! JIPPI!! Jeg gleder meg til å pynte den på lillejulaften!

I går pyntet jeg og Emma pepperkakehus. Fant ut at vi skulle benytte anledningen mens Jonas ble klippet og dusjet. Og huset ble ganske bra til slutt. Trenger antakelig litt mer melis, så jeg får se om jeg ikke må lage litt mer, sånn at det blir skikkelig med snø på det ;)

I dag skal resten av huset vaskes til jul. Har ikke så mye igjen nå, og i morgen skal jeg til byen, så det er like greit å få det gjort nå.

Ha en fin torsdag!

1 kommentar:

Veronica sa...

LItt av en reklame over her!!!

Så koselig at manen din kom hjem med skikkelig jultre!!!
Kos deg i dag!!