mandag 15. desember 2008

Snart er det jul, jippi!!

Nå er det ikke lenge igjen! Jeg gleder meg skikkelig!! I helga har vi vært en tur på øya. Skulle levere julegaver og ta noen julebesøk. Men, fredagskveld fikk Jonas feber, og han er fortsatt ikke helt frisk. Matlysten begynner å komme tilbake heldigvis, men han er fortsatt litt slapp. Får si som Gjertrud - "vi får håp at det blir likar i mårra!"
I morges dro vi fra øya. Satset på første ferge som gikk kl 0700. Det betydde at vi måtte opp 0530! Gjett om det merkes! Ikke nok med at vi var trøtte alle mann, på tur hjem begynte også Emma å kaste opp. Antakelig bare bilsyke, for hun er i storform, men hun ble hjemme fra barnehagen likevel. Så nå går det i Amalies jul! Koselig!!

Denne uken er planen å få vasket hele huset, og fredag skal jeg dra til byen for å handle til jul! Satser på godvær til helga, for da har vi tenkt oss en tur til Blånisseland! Og midt oppi alt det her, så skal vi få gjort ferdig gangen, dvs spikre tak og gulvlister, og male 5 dører. Gleder meg til vi er ferdig med det!!

Nå skal vi slappe av her! Ha en super uke!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, hei..... :)

Vi skal også en tur til Blånisseland på søndag...ungene gleder seg veldig mye.
Håper det blir bra vær som du sier :)

Ha en flott mandags kveld :)

Anonym sa...

Godt å se at det ikkje e bare oss som har masse å henge fingran i :) Her e lille my åsså sjuk.. skal prøve å sende ho i bhg imorra.. Regne me ho e frisk da etter4 daga hjemme.. Go bedring til dine :)

Veronica sa...

Lykke til med vasking denne uka!!!
Det ligger noe til deg inne hos meg!