mandag 8. desember 2008

Uke 50 - ikke lenge igjen

Julen nærmer seg med stormskritt! 16 dager igjen, og jeg gleder meg VELDIG!!

Alle julegavene er i boks, mangler bare nissepakker til strømpene. Vet ikke helt hva jeg skal finne på der.....ideelt sett burde det være noe som gjør at ungene blir litt opptatt på dagen, men vi får besøk av nissen på julaften formiddag og etterpå kommer svigersøster m/fam, og da blir gjerne ungene litt opptatt...

Jeg har overtalt Jan-Espen til at vi skal ha ekte juletre i år, så jeg tenkte at jeg skulle lure meg opp i skogen en dag og lete etter det ultimate juletreet. Det burde vel være mulig å finne et i den store skogen som er ovenfor huset....
Jeg har også tenkt at jeg skulle finne noen greiner som jeg kan ha i en vase. Mulig det blir grankvister, time will show!

Jeg gleder meg veldig til å pynte til jul, og har egentlig lyst til å begynne så smått allerede nå. Men, tradisjonen tro, så skal jeg vente til lillejulaften når ungene er i seng.

Denne uken er det baking som står på tapeten. Tenkte vi skulle bli ferdig med all julebakst denne uken, og neste uke er satt av til vasking!
Gangen vår skal også bli ferdig. Vi mangler taklister og alle dørene skal males hvite og få nye håndtak. I går fikk vi satt på pyntelistene, og allerede er det stor forskjell. Det blir så bra!!

Det er også en spennende uke, for på onsdagen skal jeg på jobbintervju til en jobb jeg har VELDIG lyst på! Drømmen min er en dagjobb på kontor, hvor jeg slipper å jobbe i helgene, og det gjør jeg hvis jeg får denne jobben! Det er bare et engasjement, men, erfaringen er jo der om jeg får den, og da er det lettere å få noe annet!! Litt skrekkblandet fryd dette her.....

Det går litt trått på bloggen for tiden føler jeg. Lite som skjer, og lite å skrive om...ikke er jeg spesielt flink til å legge igjen kommentarer hos dere heller...men jeg leser innleggene til både den ene og den andre ;)

Ha en super førjulstid!!

1 kommentar:

Størhuset sa...

Ikke så lett å rekke over alt, håper du får den jobben, deilig å slippe kveldsjobbing ja. Snart skal jeg få pakket og sendt gaven din, er litt treig, men jeg har det hus, mangler bare å få pakket det inn og sendt. Ha en fin dag.