torsdag 11. desember 2008

Vasking på tapeten

Ja, nå skal jeg begynne med julevasken tenkte jeg. Det ser ikke ut her, og jeg husker ikke sist jeg hadde støvsugeren fremme....
Har fortsatt 13 dager på meg, så jeg skal ta det litt rolig....begynne med soverommene og jobbe meg sakte men sikkert videre. Er stort sett ferdig med julebaksten også. Har bare en sjokolademoussekake igjen. Tenkte å lage den og dele den opp i biter, som en slags konfekt.

Jeg skal også ta meg en tur opp i skogen i dag, tenkte jeg. Lete etter et juletre. Har fått beskjed fra Jan-Espen at jeg kan få vanlig juletre hvis jeg finner det i skogen, ellers blir det det falske treet....har absolutt ikke lyst på noe falskt juletre, så da er det bare å lete...

Ha en flott torsdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, hei!
Vask det mest nødvendige og ta resten til våren, he-he!
Tusen takk for koselig kommentar i anledning mitt 1-års jubileum! Du har vunnet! Send meg en mail med navn og adresse så snart som mulig, så gaven kommer frem til jul. Ha en fin helg! Mvh. Mona

Unknown sa...

Heisann:0)
Nissevenngåva di er komt vel fram, og dette er visst like spennande for heile familien:0)
Nydeleg julekort...
Klem Line