onsdag 24. desember 2008

Se hvem vi har hatt besøk av!!!

Se hvem som kom gående etter veien i formiddag!!
Han vinket til alle som kjørte forbi, og alle vinket tilbake og fløytet!
Ungene var i ekstase når de så han, og da han snudde og kom opp, da ble de spinnville!!
Ungene står i vinduet, og nissen er på tur mot dem!
Han bar tungt, den gamle nissefaren. Til stadighet måtte han gjøre et hopp for å få sekken ordentlig opp på ryggen.

På tur inn
Ungene stimlet rundt nissen, og var spent på hva han hadde med i sekken!
Emma venter spent mens nissen leser på pakken!
En klem måtte han jo også få! Ganske imponert over hvor tøff hun faktisk var!

Nå venter et tonn med gaver som skal åpnes i løpet av ettermiddagen og kvelden!! Vi er spent!

5 kommentarer:

Veronica sa...

Innom å ønsker deg og dine en god jul!!!

Anonym sa...

Så gøy med nissebesøk :)

Satt og kikket på bildene du hadde tatt da dere var i blåfjell, og ser at vi var der samtidig, for på det siste bildet ditt ser jeg min gutt Kevin og ryggen til tantebarnet mitt :)

Ha en fortsatt flott jul :)

KLem fra Gry Hege

Orlaug sa...

Hei på deg!
So kjekt at nissen kom i år òg.
Ser i eit innlegg tidligare, at de har vore i Blånisselandet.
Har sett det på andre bloggar uten heilt å skjønt kva det gjekk ut på.
Men no ser eg det, so kjekt.
Sjølv om me er berre voksne i huset har me sett på Jul i Blåfjell
Ha ei god jul vidare!

Unknown sa...

Jeg har tittet inn til deg...koselig blogg du har.
Du er også velkommen til meg, å se bilder fra min nye bok Sjarmerende Gjenbruk som kommer ut i midten av januar.
Klem...Ellen

Anette {foreldremanualen} sa...

ha ha ha - herlig bildeserie! ;-)