onsdag 21. januar 2009

Lite nytt her i gården

Her er det lite som skjer for tiden. Jeg er på stadig søk etter ny jobb, men får aldri napp. Har gått i 3 måneder og ventet på en jobb som jeg hadde utrolig lyst på. Det har gått lang tid, og før jul ble jeg endelig innkalt til intervju. Men, i dag kom avslaget. Det er så kjedelig! Men, det er bare å lete videre. Noe må vel dukke opp til slutt, sant??

Her er været strålende for tiden, og vi har satt opp lavvoen ute. I spiste vi middag der mens vi fyrte i ovnen. Koselig! Håper været holder seg en stund hvertfall.

Til helga blir det bursdagsfeiring her i huset, så det blir nok litt baking i dagene fremover.

Nå har det vært mange innlegg på bloggen uten et eneste bilde, men snart skal jeg få lagt inn bilder fra kameraet. Orken er bare en smule fraværende for tiden!

1 kommentar:

Veronica sa...

Det ligger en utfordring til deg i bloggen min.