tirsdag 27. januar 2009

Litt nytt!

Endelig har jeg fått lagt inn bilder fra kameraet over på pcen. Det var VELDIG mange bilder, og veldig mange jeg kunne tenke meg å legge ut her, men, det kommer rett og slett til å ta for lang tid, og det begynner å bli en stund siden jul, så julebilder blir for dumt...

Siden jul har vi feiret hver eneste helg. Sist helg var det jeg som hadde bursdag. Selve dagen, som var fredag, feiret vi ikke så mye. Da tok jeg meg en bytur og fant en bursdagsgave til meg selv :) Det må vel være lov, til tross for nyttårsforsetter om at jeg ikke skal kjøpe noe jeg ikke trenger.....noen ganger trenger man faktisk nye lysestaker, eller nye gardiner. Denne gangen ble det begge deler! :)
Rosene på skjenken fikk jeg i gave fra Jan-Espen og ungene. Fikk også lilla bergans-bukse, som jeg hadde ønsket meg! Kjekt med skikkelige klær når man skal være ute!!Her er lysestakene jeg kjøpte meg. De ropte nesten på meg inne på Kremmerhuset, og hva skal man gjøre da?? Er ikke så lett å bare gå forbi! Det er faktisk glasslysestaker, men på lang avstand, ser det ikke sånn ut.

Kjøkkengardin måtte jeg også ha. Syntes det var på tide å bytte ut den røde, og denne syntes jeg var så fin! Kjøpte duk også, men, som dere ser, er det ikke mye av kjøkkenet som vises på dette bildet...ikke engang hele vinduet...og det har sine årsaker! KAOS! da bildene ble tatt!!

Tulipanene fikk jeg fra mine svigerforeldre. De måtte nøye seg med en blomsterpotte i mangel på skikkelig vase. Men, det funket da likevel!!
Blomsten på bordet her fikk jeg fra Jan-Espen sin tante og onkel. Den gjorde seg veldig der synes jeg!
Har ikke peiling på hva den heter, men fin var den i alle fall!!
Ellers har jeg meldt meg inn i vektklubb igjen. Det kom noen kilo ekstra i jula, og de vil jeg så gjerne ha bort igjen! + noen ekstra som jeg fortsatt har for mye. I løpet av 12 uker skal 5 kilo bort, og da skal jeg si meg fornøyd!! Men, en ting er sikkert! Ikke kast bort penger på 30days!! De fungerer ikke på meg i alle fall.
I morgen skal jeg til Narvik og handle for pengene jeg fikk til bursdagen min. Får se hva jeg ender opp med da. Har lyst på nye gardiner, men de som jeg vil ha, er det så lite igjen av overalt, så det spørs vel om jeg finner 7 lengder....og finner jeg ikke det, så er det nok klær som blir handlet.
Vi skal også hente "ny" bil i morgen. Vi har kjøpt en som skal fikses opp, og den skal visstnok være kjørbar. Håper i allefall det!! Så Jan-Espen blir med meg til Narvik.
Ny pc har vi også bestilt oss. Den vi har, har nok gjort sin nytte. Den koker nesten når vi bruker den, og det er jo ikke bra!!
Ellers er det ikke så mye som skjer for tiden. Jobben jeg håpet at jeg skulle få, den gikk jo til noen andre, så da er det bare å fortsette letingen. Får bare håpe at ikke det blir for ille mtp finanskrisen, sånn at ingen trenger folk lenger. Time will show!!
Ungene stortrives i barnehagen, og i neste uke blir Jonas 2 år!! Gaven hans er kjøpt! Skuterhjelm!!
Nå nyter jeg at det har blitt lysere ute, og at det faktisk er skikkelig lyst i noen timer. Er ikke lenge før vi ser solen heller! Ser den i fjellene, men er nok noen uker til den faktisk skinner gjennom vinduene her!

3 kommentarer:

Bjørkely sa...

Gratulerer med overstått. Det er koselig med bursdag.. friske blomster og litt shopping penger. hva er vel bedre enn det?
Kos dæ på shopping i byen! :)

Veronica sa...

Ny utfordring til deg på bloggen min!

swimzy sa...

Åhh så mye nydelige bilder du har lagt inn!! Dere har det skikkelig koselig:-D
Gratulere så masse med overstått bursdag:-D