mandag 12. januar 2009

Ny uke, nye muligheter!

Endelig har det blitt snø igjen, etter 2 dager med regn, regn og atter regn, og enda mer vind! Vi hadde så mye snø i forrige uke at vi ikke helt visste hvor vi skulle gjøre av den, men, på 2 dager, så var snøen redusert til mengder av vann, og det var gjørme og vått overalt. Lykken! Jeg må ærlig innrømme at jeg gleder meg til sommeren! ;)

I dag har jeg endelig fått ryddet ut jula. Nå er det bare de røde gardinene igjen, men jeg vet ikke helt hvilke jeg skal henge opp istedet, så de får henge, enn så lenge.... Hva slags farger går dere for etter jul?? Er det samme som før jul, eller blir det lysere i påvente av vår og sommer?

Ellers er det ganske tomt her. Mye var pakket bort før jul, og jeg vet ikke helt hva jeg skal ta frem igjen. Har egentlig lyst på nye ting, men har jo et nyttårsforsett som jeg skal forsøke å holde....heldigvis har jeg bursdag snart, og en liten gave til seg selv, er kanskje lov?? Eller??

Denne uken får vi en diger pakke med lys i posten. Har bestilt led-pærer til alle lamper i huset (de uten dimming hvertfall). Skal bli spennende å se om strømforbruket vårt går noe ned når de blir byttet.

For tiden sitter jeg mye på nettet og drømmer om sol og varme. Tror nok at det blir en sydentur i løpet av 2009.

Ha en super uke!

Ingen kommentarer: