torsdag 29. januar 2009

Når man skal shoppe, da finner man ingenting...

I går var jeg i Narvik, og hadde tenkt å kjøpe meg noe for bursdagspengene som jeg fikk i forrige uke. Trålet butikk etter butikk, men fant INGENTING! Det er så tomt og utletet for tiden, så det ble lite med shopping på meg...

Det er mange ting jeg har lyst på, blant annet nye gardiner til stua...men de som jeg har lyst på, er det få igjen av på alle butikkene, og jeg må ha 7 lengder....gardinene er beige Gisle-høyder fra Kid. Men, siden de er umulig å oppdrive i stort nok antall, så må jeg nok bare fortsette å lete, evt henge opp noen av de gardinene jeg har fra før...de røde julegardinene er det snart på tide å ta ned.

Akkurat nå er det dette jeg har mest lyst på: En tur til Kreta!!


Forhåpentligvis blir det en tur dit i løpet av året!!

Ingen kommentarer: