onsdag 18. februar 2009

Grå gardiner

Jeg har lyst på nye gardiner til stua, og går og lurer på om jeg skal kjøpe grå gardiner. I dag har jeg fortsatt de røde julegardinene oppe, og begynner å bli rimelig lei av det.

Jeg har sett på disse gardinene som heter Edith fra Kid Interiør, men har ikke sett de live, så jeg er litt usikker...

Det er jo også sånn at vi går mot lysere tider, og solen står ganske lenge inn vinduene våre når det begynner å bli vår. Og det er jo kjedelig om gardinene blir bleket av sola....ikke vet jeg om det blir fint med grå gardiner heller. Har stort sett alltid hatt hvitt, blått eller brunt i gardinene. Ikke er det panellengder heller, og jeg er jo veldig glad i panelgardiner....nei, det skal jammen ikke være enkelt å finne nye gardiner....

Tenker også litt på om jeg rett og slett skal bestille meg nye panelgardiner fra Ellos. Kanskje de har noen fine grå, som jeg kan kombinere med de hvite jeg allerede har....et eller annet må jeg hvertfall gjøre, for de røde gardinene MÅ ned!!

Tenke litt på dette, så skal jeg nok finne ut av det ;)

2 kommentarer:

Crinoline sa...

Valg av gardiner er vanskelig.Derfor har det blitt hvite i hele huset hos oss. Du kan kanskje få låne med deg 2 høyder fra butikken og prøve deg frem.Lykke til.

Bjørkely sa...

Hei hei!
Har selv edith gardinene i den off white.. og er super fornøyd! De virker ganske tett men slipper litt lys igjennom. Det som er bra med edith er også at den er litt tung så den henger så fint!