mandag 23. februar 2009

Ny uke, nye muligheter!

Så var det mandag igjen!

Denne uken startet jeg med å skrive jobbsøknader! Håper jeg får napp snart!! 3 søknader har gått avgårde allerede, en gikk i helga og 2 gjenstår. Så det begynner å ta seg opp på jobbfronten! Men, det er jo dessverre mange om beinet, så søknaden er alfa og omega for tiden! Spent på om de 900kr jeg brukte på en skikkelig søknad virkelig var verdt det! Jeg har også brukt 900kr på å få satt opp CVen min på en bedre måte. Akkurat på den fronten vet jeg ikke helt om det var verdt det...

I går var det fastelaven. Kom på det i går morges, så da ble det boller på oss! Laget de med vann og olje, og de ble faktisk gode!! Har forsøkt å holde meg unna meieriprodukter, og etter å ha testet litt i dag, så tyder det veldig på at jeg har melkealleri...sukk.....det betyr ingen sjokolade, ingen vaniljeis, ingen kakao, ingen natchochips med smeltet ost....jaja, skal vel overleve det...gjør godt for slankekuren min å holde seg unna det hvertfall ;)

I ettermiddag skal jeg og ungene på svømming! Emma har gledet seg i flere dager, så det blir nok bra!

Ingen kommentarer: