tirsdag 17. februar 2009

Hjemme fra Trondheimstur!

I går kveld kom vi hjem fra en kort tur i Trondheim. Jan-Espen skulle på sykehuset, og jeg ble med fra søndag til mandag. Turen startet med et Widerøe-fly hvor jeg ble sittende ved en nødutgang! ALDRI mer sier jeg bare!! Det var sånn kaldtrekk der at jeg holdt på å fryse meg fordervet rett og slett.

Ikke ble det noe bedre da vi kom ned til Trondheim, for der var det MYE kaldere enn det var hjemme, til tross for at det var flere minusgrader hjemme enn i Trondheim. Ikke hadde vi tatt tykke jakker med oss heller, for vi skulle jo på shopping på mandag, og det er jo ikke noe særlig å gå rundt og svette heller. Gjett om vi angret!

Ikke ble det så mye shopping heller. En liten tur på Ikea, uten å finne noe særlig. Ble bare noen batterier, sparepærer og litt ting og tang til ungene som ble med hjem. Skulle ønske vi hadde hatt med oss bil, for da skulle jeg kjøpt et par expedit-hyller bare fordi de var så billige ;) 195kr stk mot 575 tidligere.

Ellers så trasket vi og gikk dagen lang. Skrittelleren på telefonen viste over 17000 skritt da vi satt på Gardermoen og ventet på flyet hjem. Ja, på Gardermoen!! For, da vi kom til Værnes og skulle hente billettene, da fikk vi beskjed om at flyet vårt var forsinket, så vi ble ikke å rekke forbindelsen i Bodø, så da måtte vi ta veien om Gardermoen istedet! Vi landet ikke før kl 23, og var rimelig trøtt og lei da!!

Men, alt i alt var det jo koselig å dra bort en tur. Og jeg håper at det ikke blir så lenge til neste gang vi får muligheten til det.

Vi venter i spenning på noe spennede ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

så koselig med en trheimstur.. eg elske den byen!! vært der 3 sommera på rad :) ka det e slag hæmlighet dokker har?? skal du ha baby igjen??? ;-)