mandag 2. februar 2009

Lite interiør for tiden...

Det er lite interiør-blogging herfra for tiden. Det har ganske enkelt med at jeg rett og slett ikke finner noe, og litt fordi jeg har et nyttårsforsett om å ikke kjøpe noe jeg ikke trenger....men, mens jeg gjorde et halvhjertet forsøk på å finne noen bilder til innlegget, så dumpet jeg over Shoporama, og de har salg på alt av lagervarer for tiden! Her kan du gjøre et kupp!
Denne veggdekoren var litt stilig synes jeg.....litt usikker på om den kan bli for stor for å ha over kjøkkenbenken....må måle litt....kanskje den blir bestilt ;)


Retro er jo også så in for tiden, og de har masse forskjellige retroskåler også.
Disse krusene kunne jeg virkelig tenke meg....
En ting vi har kjøpt oss, var en ny bærbar pc. Den gamle hadde en skikkelig dårlig prosessor, et batteri som bare virket når det fant det for godt, og en vifte som var like varm som hårfønern....ikke bra....så da tok min kjære seg en tur på en lokal butikk, fikk tilbud på en pc, og slo til!

Pcen er bra den, men vi ble litt snurt da vi plutselig oppdaget at pcen er ukens tilbud på mpx denne uken.....1500kr billigere enn hva vi ga for den.....
I denne uken er det siste bursdagsinnspurten for denne gang. Onsdag fyller lillerampen vår 2 år og svigermor 55år. Så det blir 2 selskaper denne uken, i tillegg til det vi var i på lørdag. Slanking er ikke så lett når det er god mat og kaker hver eneste helg....men, sommerfin skal jeg vel bli likevel! :)
Ha en flott uke alle sammen!!

Ingen kommentarer: