søndag 30. november 2008

Adventskalender

Jeg er ikke spesielt glad i å vaske og rydde, og for å få ting gjort før jul, så har jeg bestemt meg for å lage min egen adventskalender her på bloggen!

1.desember: Pakke julegaver
2.desember: Bytur for å finne juleklær
3.desember: Pakke julegaver
4.desember: Bake spekelasi
5.desember: Klippe meg
6.desember: Julebord
7.desember: Søndagsåpent på butikkene (?) og tenne det andre lyset
8.desember: Bake kanelboller
9.desember: bytur
10.desember: Bake rundstykker
11.desember: Pakke siste rest av julegavene
12.desember: øya
13.desember: øya
14.desember: øya og tenne det tredje lyset
15.desember: Alle julegaver og julekort skal være levert
16.desember: vaske Jonas sitt rom
17.desember: vaske Emma sitt rom
18.desember: vaske vårt soverom
19.desember: Handle til jul
20.desember: Blånisseland
21.desember: Pynte pepperkakehus og bake sjokolademoussekake. Tenne det fjerde lyset
22.desember: vaske huset
23.desember: Pynte til jul
24.desember : Det er jul!!!

4 kommentarer:

HjemmeKoz sa...

Det var lurt ;)

Bjørkely sa...

Det var jo lurt!

Det er jo en aktivitets kaledner. Har det i klassen min, har ikke tenkt på at jeg kan lage meg en egen også!

fortsatt god helg!

Veronica sa...

Ingen dum ide!!!!
Tror jeg må kopiere den!!!

Frk .Fischer sa...

Det skal jeg gjøre neste år..føler alt flyter nå...