tirsdag 18. november 2008

Forandring fryder!

Jeg ble en smule lei det brune, så nå har jeg tatt frem lilla duker, lys og pynt! Ble skikkelig adventsfølelse her nå!

Mangler bare adventsstaken og adventsstjernene nå, så blir det bra! Men, de skal få være bortpakket til 1.søndag i advent!


Blomsterkrukkene mine er dessverre tomme. Vet ikke hva slags blomster jeg kan ha i dem nå. Synes det er for tidlig for julestjerner, så jeg tror nok de blir stående tomme frem til det nærmer seg jul.


Dette fatet synes jeg ble skikkelig fint Lilla lys fra Fryd, sølvhjerter og fat fra Skeidar og kuler fra Ellos.


Denne lysestaken liker jeg veldig godt! Kan brukes både som lysestake og som blomstervase. Men, er sjelden det er blomster i den.

Stuebordet. Det ser litt puslete ut, men det får så være. Skal se om jeg finner noe mer spennende å pynte med neste gang jeg skal innom interiørbutikker ;)
Blomsten var en gave til Jan-Espen på farsdagen. Synes den holdt seg ganske lenge.

Spisebordet ble ikke så veldig spennende, og blomsteren gjorde seg ikke noe særlig der. Er litt tom for ideer, så kom gjerne med tips til hva jeg kan pynte med!!
Nå har jeg også fått tømt kommoden som skal bort fra gangen. Utrolig hvor mye man kan samle i en slik kommode. Og siden vi ikke har fått skapene som skal opp enda, så er ting plassert her og der, så det er rimelig fullt rundt omkring!!
Lurte på om jeg skulle bytte kjøkkengardin også i dag. Få det litt lunere med å henge opp den røde gardinen...
Ha en flott tirsdag!

5 kommentarer:

Torilpia sa...

Så koselig med alt det lilla - gleder meg til å plukke frem litt jeg også .. :o)

Kos deg med den "nye" pynten!

Ha en fin tirsdagskveld!

Therese sa...

Så fine bilder, og lilla er en flott farge :) Jeg har holdt på de brune putene mine siden i sommer, og er fremdeles ikke lei dem. Ikke umulig det blir en jul med brune nyanser her i huset :)

Unknown sa...

synes du hadde vært flink til å pynte, nærmer seg jo adtvent med stormskritt nå.

Bjørkely sa...

Kjempeflotte ting og tang. Lille er jo en nydelig farge.

Det ligger en utfordring til deg inne hos meg

Størhuset sa...

Lilla er en herlig farge, går fort til advent nå:0)