fredag 14. november 2008

På lampejakt!

I dag har jeg vært på lampejakt. Om jeg fant noe, jo, forsåvidt, men jeg blir ikke helt enig med meg selv.

Jeg fant 2 lamper på bohus. De hadde wengefarget eller sort fot, og hele foten var firkantet. Det gikk an å bytte skjerm på lampen, men, blir det fint med rund skjerm til en firkantet lampe?? Her er et lite utsnitt av lampen. Står bare i bakgrunnen i katalogen, så det er tydelig at den er på tur ut....

Derfra dro jeg videre til skeidar. Der fant jeg også en lampe. Denne hadde rund fot i børstet stål. Vil jo helst ha krom, siden detaljene på møblene våre er i krom....hun på butikken mente at det sikkert ikke hadde noe å si. Det var der jeg fant denne knallfine lampeskjermen også.


Et annet alternativ kan jo være denne lampen. Den er i krom, med en annen skjerm selvfølgelig. Tror ikke de hadde den på butikken da....



Det skal jammen ikke være enkelt å finne lamper som man har lyst på...Det er et must for meg at jeg kan bytte skjermer på lampene mine. Jeg trenger litt forandring innimellom ;)


Ellers fikk jeg handlet litt til helga i dag, og et par julegaver ble det også! Nå mangler jeg bare et gavekort og gave til Jan-Espen, så er alle i boks! Deilig!!

Snøen laver også ned her i dag. Må nok ut for å ake sammen med ungene i ettermiddag! Det er stor stas!!


Ha en strålende helg!

1 kommentar:

Torilpia sa...

Vanskelig å finne den perfekte lampen .. men det ser ut som om du har god smak så da går det vel greit .. :o)

Ha ei flott helg!!