fredag 7. november 2008

Helg og trekning av vinner!

Da var det helg igjen. Dagene går så utrolig fort, nå er det ikke lenge igjen til jul! Jeg gleder meg veldig til det, og har fått handlet inn diverse pynt. Nå tror jeg at det begynner å bli nok for i år, men, til stadighet dukker det opp nye og spennende ting i butikkene.

I dag skal vi ta oss en tur til øya. Har ikke vært der siden i sommer, så det begynner nok å bli på tide. Neste gang blir vel ikke før siste helga før jul, for førjulstiden er ganske travel! Heldigvis er gavene nesten i boks nå! Fikk 2 gaver i går, og flere er på vei! Måtte de bare få rattkjelker i butikkene, sånn at jeg kan få Jonas sin gave unna også.

I går bikket også telleren min 2000, og jeg lovet jo at det skulle bli trekning av en gave da! Det var 17 stk som svarte på det innlegget, og jeg har valgt Simmas hus som vinner.
Siden det gikk i stort sett samme grunner til å vinne hos alle, så måtte jeg rett og slett bare trekke en! Blir ikke lenge til neste gang, så bare følg med dere som ikke vant nå!

Så hvis du sender meg adressen din ril kii-kar@online.no , så kommer det en liten overraskelse til deg i posten!

Ha en flott helg!

1 kommentar:

Torilpia sa...

Gratulerer med 2000 hit .. :o)

Ha ei super helg - klem!