tirsdag 25. november 2008

Førjulsvask!

Julemusikken ljomer ut av stereoanlegget og snøen daler ned ute! Her er det julestemning!!

Det lukter godt av grønnsåpe etter at huset har fått en førjulsvask, og i løpet av uka skal adventsstaken og adventsstjernene frem! Men, etter å ha sett på God Morgen, Norge i morges, så lurer jeg på om jeg ikke må finne meg en annen adventsstjerne! Den messingfargede vi har hatt de siste årene er jo ikke spesielt fin! Må nok hvertfall ta meg en tur innom en butikk og se på noen papirstjerner i forskjellige farger og mønstre!

I dag kom julegaven til Jan-Espen! Har pakket den inn og fjernet alle spor etter hvor den kom fra ;) Skal ikke ha noe sniking her!
Det hvite gavepapiret har også kommet, så i kveld kan jeg få pakket inn kalenderpakkene til Jonas! Gleder meg til jeg er ferdig med det!!
Konvolutter til julekortene har jeg fått kjøpt, så nå er det bare å få de ferdigskrevet og sende de som skal sendes!
Synes jeg er godt i gang med juleforberedelsene :)

Her er stallnissen på Ibestad. I fjor var vi der på førjulsbesøk, og det var stas! Hesteridning, nisse og masse julestemning! Satser på at vi treffer på riktig helg når vi skal til Ibestad før jul i år også, sånn at vi kan dra dit da og!!
I år har jeg bestemt meg for å lage meg en egen adventskalender! Mer om den kommer senere!

2 kommentarer:

Størhuset sa...

Så deilig med grønnsåpelukt i huset! Jeg er din nissevenn i julegaveringen, men er ikke helt sikker på hva du liker jeg! Elsker å finne ting som passer til mottager:0)Kunne du gi noen tips, vet ikke helt når gaven skal sendes jeg, vet du noe om det. Kanskje litt dumt å spørre, men er jo ikke hemmelig hvem som får hvem. Ha en fin dag!

Huset på landet sa...

Jeg tror bare det skal sendes før jul, for meningen var vel å pakke opp på julaften...

Jeg liker moderne stil hvis det er interiør-ting det er snakk om. Det ser du gjerne på bildene fra huset mitt ;)
Julen går i rødt hos meg, så vet du det ;)
Er ikke glad i nips og dill og dall.

Vet ikke om det hjalp deg noe....?