mandag 17. november 2008

Det ble visst gavepakking likevel...

Egentlig hadde jeg tenkt å forholde meg ganske så rolig til julegavepakkingen enda, men, så fant jeg ut at jeg er nødt til å sende noen gaver til øya neste helg, så da pakket jeg de like godt inn med en gang. Fikk også begynt å pakke inn gaver til adventskalenderen. Tror det var like greit at jeg begynte med det, for det er et prikarbeid.....8 gaver hengt på....40 igjen...puuh.

Emma har jo også bursdag på fredag, så nå har jeg fått pakket inn gavene som hun skal få. En rosa nintendo med prinsesse-spill. Hvis ikke det blir stas, så vet jeg ikke! Nintendoen har hun ønsket seg i over 1 år. Helt siden tanten hennes fikk til bursdagen sin i fjor. Gleder meg til hun skal åpne de pakkene, jeg!! :)

Her snør det fortsatt, men er meldt mildvær til i kveld. Det er så typisk at ikke det kan holde seg fint...men, bare det er snø til jul, så skal jeg være fornøyd!!

1 kommentar:

Torilpia sa...

Rosa Nintendo .. det ønsker min lille frøken seg også .. til jul da! Det vil si - sånn rosa DS Nintendo - for det er sååå morsomt!

Blir litt jobb med å pakke gaver hos deg nå ser jeg - kos deg - det er jo i grunnen veldig morsomt også da .. :o)