tirsdag 11. november 2008

Utfordring!

Jeg har fått en utfordring fra V's liv og lyster.

4 jobber jeg har hatt: Butikkmedarbeider, vekter, nattevakt, renholder

4 filmer jeg kan se om igjen: Polarekspressen, Nå er det jul igjen, julenissen, julenissen 3 (julefilmer må ses hver jul ;) )

4 steder jeg har bodd: Ibestad, Harstad, Fjelldal

4 web-steder jeg besøker hver dag: NIB, Harstad tidende, diverse forum og bloggen min.

4 steder jeg helst vil være nå: Maldivene, på shopping, under dyna, et varmt sted

4 jeg utfordrer:
Frøken (male)strøken
Gamlå
Bakketun
Min-lille-side-om-reiser-shopping-ting og tang

1 kommentar:

Gamlå sa...

Heisann

Det har vist godt fort i svingene for meg i det siste, og jeg takker for utfordringen. Som jeg allerede har svart på:). MEN tar gjerne imot en annen gang!!

klem fra Gamlå