lørdag 1. november 2008

1.november - bare en måned igjen!!

Ja, tiden går fort!! Nå er det bare en måned igjen til kalenderen er på plass, julekalenderen starter på barne-tv og nisseluene kan tas frem. Det minner meg på at jeg må sjekke at nisseluene er i orden og fortsatt passer, hvis ikke må jeg nok fri til noen om å strikke nye. For strikke, det er jeg IKKE flink til!!

Har nesten alle julegavene i boks nå. Er ikke mange som mangler, og to stk ramlet ned i postkassen i dag!!

I går var jeg i byen og tømte sparebøssene til ungene, og da fikk vi billetter til Grottebadet, så da ble det tur dit i dag!! Jonas var skeptisk i beygnnelsen, men etterhvert ble han skikkelig tøff, og han hoppet fra kanten!! Det betyr vel at vi må bli flinkere til å dra i bassenget!!

I dag er det lørdag, og barne-tv begynner snart. Da senker stillheten seg over Huset på landet, og ungene blir oppslukt av Kometkameratene og godteskålen sin ;)

Ha en strålende lørdagskveld!!

2 kommentarer:

Bjørkely sa...

Oi, Oi, Oi bare noen få gaver igjen? Jeg trodde jeg hadde vært flink, siden jeg bare har 10 stk igjen...
Aner ikke hva jeg skal kjøpte til mamma.. hun er et problem i år :)

Denne måneden blir å gå fort, bare vent å se. Snart er det advent og kalender :)

God Helg videre!

Torilpia sa...

Nesten ferdig med julegavene .. har ikke kjøpt eller laget en eneste enda jeg .. :o/
Så dyktig du er :o)

Ha ei super ny uke - klem!