onsdag 5. november 2008

Gangen blir midlertidig "ny"

I gangen vår har det en tid vært rot så det holder. Tror bildet taler for seg!

Masse jakker og sko, esker som skulle vært tatt ut, generelt kaos! Gangen er ikke så veldig stor heller, så det skal ikke så mye til før det blir rotete der!

Knaggen til ungene. Ganske fornøyd med den. Den har jeg festet med dobbeltsidig tape, sånn at jeg skulle slippe å lage unødvendig mange hull i platene.

Døra inn til vaskerommet. Denne fikk lister, malt og fått nytt dørhåndtak for noen uker siden. Veldig fornøyd med det! Bildet kjøpte jeg for flere år siden på netthandelen. Synes det er veldig fint!
Bak denne skapdøren befinner det seg en boks til oljefyren som var i huset, samt sikringsskapet vårt. Vi fikk en skapdør til overs da vi pusset opp kjøkkenet, og fant ut at det var like greit å sette den der, sånn at det sikringsskapet og den stygge boksen ikke var synlig.

Denne hylla fra Ikea har jeg angret på at vi kjøpte! Bare kaos i den hele tiden! Masse sko og sand og skitt! For ikke å snakke om rotet som har en tendens til å samle seg oppå den!

Døra ned til kjelleren. Den ble også malt for ikke så lenge siden. Denne delen av gangen var en bod da vi overtok, men, et lite vindfang ble altfor lite for oss, så vi gjorde boden om til gang! Da fikk vi også et vindu!
Her har jeg ryddet! Hylla ble fjernet, og bare benken står igjen. Dette er bare midlertidig, for i neste uke kommer denne kommoden og skap stå der hvor benken står i dag.

Mulig at hele benken forsvinner da. Har tenkt litt på om jeg skulle sette den på badet istedet, vi får se!

3 kommentarer:

Torilpia sa...

Kjenner meg igjen ja .. kaos kaos .. uansett. Med så ustabilt vær må man ha all slags tøy og sko i beredskap - og med fire-fem personer i husstanden blir det jammen fullt i gangen .. *sukk*

Blir spennende å se hvordan det blir når det blir ferdig :o)

Klem!

Solveig sa...

Huff ja! Sko,klær, og alt som hører til! Det er lett at det blir kaos i gangen..
Men synes du har fått det fint nå da:) Veldig fin benk. Men den kommoden vil du virkelig få plass til ting i!
Spennende å se hvordan det blir til sluttt;)

Gamlå sa...

Ja en overfylt gang er ikke noe særlig. Jeg har det også sånn!!

Gangen din er blitt kjempe fin synes jeg!!

hilsen Gamlå