mandag 17. november 2008

Så lenge varte det...

Ja, det er det fine vinterværet vi har hatt de siste dagene jeg snakker om. Det har snødd skikkelig i flere dager, og buskene har vært tunge av snø. Skikkelig julestemning med andre ord. Mulig det er derfor snøen nå har blitt skikkelig tung og det regner og blåser. Det var nok for tidlig for julestemning enda!

Så i morgen, da skal lete frem de lille gardinene mine, litt lilla lys og pynt. Det er litt tidlig for advent også, men det er ikke så lenge igjen nå!! Og jeg har blitt en smule lei av de brune dukene jeg har hatt den siste tiden. Forandring fryder!!

Skal også forsøke å få tømt en kommode som skal ut av huset på torsdag. Gruer meg til det, for den er stappende full, og jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av alt innholdet frem til skapene kommer opp! Men, noe kan nok kastes, og resten får jeg bare plassere bort noen dager! Går nok på et vis!!

følg med i morgen ;)

Ingen kommentarer: