tirsdag 11. november 2008

Tirsdag!

Jeg synes dagene flyr avgårde for tiden. I morgen har Jan-Espen bursdag, i neste uke har Emma bursdag, og snart er det jul!!

Men, det er ikke mye julestemning her nord enda. Ikke et snøfnugg i sikte, men ganske kaldt. Håper det kommer litt snø snart, for det er så mørkt og svart nå! Det må hvertfall komme snø til jul!

Nå begynner alle julegavene å komme på plass. Rattkjelken til Jonas blir nok kjøpt i dag, gaven jeg mangler til Emma skal jeg kjøpe på torsdag. Blir nok hello kitty klær. Det er ganske populært for tiden. Ellers begynner resten å falle på plass. Er bare 4 igjen utenom det + Jan-Espen, men den blir ikke kjøpt før nærmere jul ;)

Nå klør det i fingrene etter å begynne å pakke inn gaver. Tror nok ikke det blir så lenge til jeg begynner. ;) Hadde håpet å få tak i en barkrakk, sånn at jeg kunne sitte ved kjøkkenbenken, men Ikea sendte ingen av de jeg hadde lyst på, så kanskje jeg må ta meg en tur innom de lokale møbelbutikkene.
Jeg ønsker alle en flott tirsdagskveld!

1 kommentar:

Torilpia sa...

Det er koselig med hvit jul - men sånn bortsett fra det - synes jeg snøen kan være på fjellet til ski-gåerne og la oss andre slippe :o)

Julekortbildene var jo bare skjønne .. :o) Må vel tenke på det her i huset også .. takk for påminnelsen :o)

Ha en flott tirsdagskveld du også!