torsdag 20. november 2008

Jeg sitter her og venter...

Og hva venter jeg på?? Jo, en lastebil full av ikea-varer!! Gjett om jeg gleder meg!! Endelig skal jeg få skap i gangen, sengegavl på soverommet og litt småstæsj rundt omkring.

I går fikk jeg også kjøpt meg en ny lampe til stua. Må ha en til, men Skeidar i Narvik hadde bare en lampe inne, så da får jeg ta turen innom Skeidar i Harstad for å kjøpe en til. Bilde kommer senere!!

Har sendt en bursdagspyntet Emma i barnehagen i dag. Hun har bursdag i morgen, men da er barnehagen stengt, så i dag skal det feires med non-stop og is! I morgen blir det barneselskap og lørdag familieselskap. Puh! Og bakes til alt skal det også.....

Bursdagsgaven til Jan-Espen er også i boks. Kan ikke skrive noe her, for han er innom og leser ;) Mangler noe fra ungene, men er tom for ideer.....vanskelig når han ikke ønsker seg noe....tar gjerne imot tips, og den som tipser om det jeg ender opp med, får en liten gave i posten!!

1 kommentar:

Bjørkely sa...

åå skulle ønske det var meg som satt og ventet..
skulle gjerne hatt sengegavel på soverommet og små stæsj rundt i huset :)