torsdag 30. oktober 2008

Flotte ting fra Ikea!!

Mens jeg sitter her og venter på at de som er med på Ikea-bestillingen skal svare på ting jeg må ha klart før jeg sender, så titter jeg rundt på ikea sin nettside. Den slags "vindusshopping" er skummelt! Får så lyst på så mye mer enn det vi skal ha i denne omgang! Neste senga til Emma blir denne! Hemnes dagseng! Den kan være både enkelseng, dobbelseng, sofa også har den oppbevaring under! Genialt!!

Denne benken synes jeg var veldig fin! Vet ikke helt hvor jeg skulle hatt den, kanske i gangen.....

Denne benken var også fin! Tror den hadde gjort seg på badet, for da hadde vi sluppet å ha alt liggende synlig....
Det får bli neste gang...men det er alltids lov å drømme!!

3 kommentarer:

Torilpia sa...

Ikea har mye flott ja .. men jeg hater å skru sammen de flatpakkene .. dessverre :o/
Men klart .. hadde jeg hatt noen som liker å skru sammen slikt, til disposisjon .. DA ville jeg kjøpt mye mer på Ikea!!

Huset på landet sa...

Hehe. Synes faktisk det er litt morsomt jeg da. Men, det er sikkert siden det er så sjelden vi kjøper noe derfra, siden det er så langt unna. Det blir nesten julaften når det kommer pakke derfra!!! :)

Bjørkely sa...

Jeg elsker hemnes serien! Kunne godt tenkt meg alt!! Har dobbel komoden, kjøpte den i fjor...

Har så lyst på det gule lintøy skapet eller hva det nå heter. det var synd at det bare var i gult da...