mandag 20. oktober 2008

Blogg-salg!

Skal ikke selge bloggen, nei, men forsøke å bruke bloggen for å få bort noe av det jeg ikke bruker eller har plass til lenger.
Er veldig glad i alle perfect-home tingene mine, men etter at vi ordnet på kjøkkenet, så passer de ikke helt inn.

Håper du finner noe du liker, som du har lyst til å kjøpe av meg!!
Brett på stativ. Brettet står løst oppå! Dette kostet opprinnelig 998kr. Selger det for 500!
Hylle med 3 krukker. Kan skrus på veggen. Husker ikke ordinærpris på den, men selges for 200kr
Denne er ny i eske. Kostet 679kr. Selges for 400.

Denne klokka er også ny i eske. Ny pris er vel 249. Selges for 200kr.
Vinglasshylle. Brukt bare en kort stund. Husker ikke nypris, men selges for 400kr
Lampe fra Ellos. Ny pris for denne var 500kr. Ligger fortsatt i eske. Selges for 200.
Nytt lack-bord. Ny pris 79. Selges for 50.
Skapdør 60x70. Denne er brukt. 150kr
Skapdør 60x57cm. Denne er også brukt 100kr
Vitrinedører. 40x70. Har 3 av disse. Ligger fortsatt i eske. Nypris 240kr stk. Selges for 200stk.
Det er også lov å komme med bud på produktene!! Jeg blir veldig glad om jeg blir kvitt det!!

2 kommentarer:

oline's skattekammer sa...

Takk for hyggelig hilsen!! Koselig blogg du har, og så fint dere har fått det da! Arti med opp-pussing, men tar mye tid, men når man har bestemt seg for det, og virkelig har lyst til det, er det utrolig hvor godt det går. Ha en fin kveld videre!!

Anonym sa...

har du fortsatt disse tingene tilsalgs? ser det er en stund siden du har lagt det ut men.. :)
send meg en e-post vist du har det da=)
ida_rastad@hotmail.com