lørdag 25. oktober 2008

En regnfull lørdag...

Det regner....som det har gjort de siste 6 månedene...det føles hvertfall sånn.....Regn nesten hver eneste dag, hvertfall annenhver dag... Det er bra ille når det har regnet så mye at man har glemt av de godværsdagene vi har hatt.

I dag har jeg ikke fått gjort noe fornuftig. Vært ute sammen med ungene, handlet, stekt vafler og bare slappet av! Deilig!!

Og jeg har endelig bestemt meg for hva jeg skal ha fra Perfect Home! Og, det ble selvfølgelig VEDKURVEN!!
Tror det kommer til å bli knallfint å ha den ved siden av sofaen, med et pledd oppi, og noe annet stæsj.....hva kan man putte i en kurv som skal stå på gulvet, når man har 2 unger i huset??
Noen røde lys ble det også. Er jo snart jul!!
Og lys til adventsstaken måtte jeg jo også ha!! Spesielt siden jeg ble uten lilla lys i fjor!
Fikk disse som avtalegave! Er spent på hvordan de ser ut i virkeligheten. Har ikke bestemt meg om jeg skal ha de selv, eller om jeg skal gi de bort i gave...
En lykt måtte jeg jo også ha. Skal ha denne på trappa og i gangen tenkte jeg. Med alt regnværet vi har her, så er det vel en viss fare for at den blir stående mest inne...
En julegave ble det...
En serviettholder for å ha juleserviettene (er stort sett kun da jeg greier å huske å kjøpe servietter).....og til slutt...
...fikk jeg en ekstra avtalegave, fordi jeg hadde såpass høyt partysalg!
Nå er herjefaktoren høy her i huset...og i kveld blir det taco! Gleder meg!
Ha en flott helg, alle sammen!!

Ingen kommentarer: