fredag 17. oktober 2008

Bytur på en fredag!

Ja, i dag har jeg vært på bytur. Først ble det en tur på Amfisenteret. Der var det hokuspokus dager og MASSE tilbud!! Blant annet "ta 3 betal for 2" på Vero Moda og Jack and Jones! Og siden jeg har vært så flink til å slanke meg, så ble det ny bukse og genser i gave til meg selv!! Det syntes jeg at jeg fortjente nå!!

I tillegg ble det vintersko på Jan-Espen og "tøff lillebror" body på Jonas. Denne gangen ble det ingenting på Emma, for hun har fått MYE i det siste! Og om en måned er det bursdag og greier....

Etter litt shopping bar det på Spaspa for 50 minutter med massasje! Herlig!! Tror ikke det skal bli så lenge til neste gang.

Og da jeg var ferdig der, bar det ned på obs for å handle til helga, kjøpe julegave til mamma og bursdagsgave til Rune.

Nå venter vi bare på at Jan Espen skal komme hjem, også skal vi ta helg!

Ha en strålende helg alle sammen!!

2 kommentarer:

Guttemamma sa...

Høres ut som en topp dag!!! Deilig helgestemning her og, huset er ganske så bra, guttene ser på barnetv og jeg venter på at min kjære skal komme fra butikk med kylling og diverse godt til! God helg!

Vår lille hage sa...

Så effektiv du har vært idag! Hørtes deilig ut å få gjort så mye!
Gode helg!
Klem Simmas Hus