onsdag 29. oktober 2008

Den første snøen, og jul i butikkene!

I dag kom den første snøen for denne vinteren. Men, den ble ikke liggende så lenge.....da jeg kom hjem så var alt regnet bort igjen. Litt kjedelig, men det er vel sånn det er....

I dag har jeg vært i Narvik en tur. Der er det blitt jul i butikkene, og jeg fant masse fint!! Skal legge ut bilder senere!!

Akkurat nå er det fullt styr med middagslaging og sultne unger, spinning i kveld og ikea-bestilling som skal sendes!! I morgen tidlig starter jeg med det! Gleder meg veldig til å få skap i gangen!!

Glem heller ikke å legg igjen en kommentar i forrige innlegg, hvis du har lyst til å ha muligheten til å bli trukket ut som en heldig vinner av en liten gave!!

Kommer sterkere tilbake!!

1 kommentar:

Torilpia sa...

Ser det har kommet masse julevarer rundt om .. men heldigvis har noen lagt seg på Halloween-bølgen før de tar inn julevarene - så får vi følelsen av at det er bittelitt lengre tid til jul .. spesielt i forhold til bloggverdenen i alle fall :o)

Ha en fortsatt fin onsdagskveld - klem fra meg!