mandag 20. oktober 2008

Mandag morgen...

Det er mandag morgen, og det begynner såvidt å bli lyst ute. Personalet i barnehagen hadde forsovet seg i dag, men de dukket opp til slutt, så ungene er levert.
Frokosten er inntatt og surfingen på nettet har startet ;)

Denne dukken er bestilt. Den skal Emma få til jul. Har lenge lurt på hva hun skulle få, men ikke funnet noe, for hun har jo det meste.
Så da er enda en julegave i boks. Ikke mange igjen nå.

Snart må vel huset gå gjennom en oppshining. Kopper og fat står på benken, og leker ligger strødd. Må nok finne på et eller annet til middag også, men vet ikke riktig hva. Tror vi har en ferdig pølsegrateng i fryseren, så det blir nok til at jeg tiner den. Gjøre det litt lettvint.

Senere i ettermiddag er det spinning. Det gleder jeg meg til! Er morsomt å få brukt kroppen litt. Forbrenne litt kalorier og komme i litt bedre form.

Treningsvideoen jeg kjøpte for en stund siden, det var bortkastede penger. Greier rett og slett ikke å koordinere armer og bein og følge med på hva de gjør på den videoen, så om noen der ute i blogglandia ønsker seg Fatburner 5 med Kari Jaquesson, så si fra!!

Ellers er det en del styr med ikea-bestilling om dagen. Ser ut som at vi skal bli MANGE på den bestillingen, og det er jo kjempebra!! Gleder meg virkelig til å få garderobe i gangen!!

Nå må jeg surfe videre, på jakt etter spennende ting!

Ha en flott uke!

Ingen kommentarer: