fredag 24. oktober 2008

Hjelp! Jeg greier ikke å bestemme meg!!

Nå trenger jeg litt hjelp fra dere interiøreksperter!!

Har egentlig sendt inn bestilling på disse englene, men begynner å angre meg litt.....
Har nemlig egentlig mer lyst på denne vedkurven i skinn.....ser for meg at den blir NYDELIG med et pledd hengende over kanten, og litt pynt oppi.....
Men, jeg kan ikke kjøpe begge NÅ....

Vedkurven kan jeg bruke hele året....mens englene kan brukes kun til jul.....

Hva skal jeg velge????

6 kommentarer:

HjemmeKoz sa...

Jeg hadde valgt vedkurven ;)

Lappesola sa...

Jeg stemmer også for vedkurven-
Hilsen Lappesola

Huset på landet sa...

Takk for hjelp! Tror jeg blir nødt til å bytte til den istedet, ja :) Heller mer og mer mot det.

Guttemamma sa...

Hi-hi, vedkurven!!

Huset på toppen sa...

Vedkurven:-) Knallfin!!

God helg!!

Torilpia sa...

Synes det er en vanskelig avgjørelse .. jeg liker engler hele året jeg da .. :o)

Men samtidig - engler kan man jo alltids kjøpe senere ..

Lykke til!!