tirsdag 21. oktober 2008

Julen nærmer seg med stormskritt!

Og juleshoppen er åpnet på flere nettbutikker. Her kan man se til øyet blir stort og vått! Utrolig mye fint, og en del som ikke er like fint.

Julegavene har vi nesten i boks. Det er ikke mange som ikke er kjøpt, eller i det minste planlagt. Synes det er veldig greit å få unna alt sånt i god tid før desember. Det er så mye annet som skal kjøpes da! Julemat, juleklær og julepynt! Også skal man jo være med på litt forskjellig! I år tenkte jeg at Emma skal få dra på julespillet på Harstad Kulturhus. Det blir sikkert gøy!
Også satser vi på at vi får tatt en tur til Blånisseland i Målselv også! Det blir sikkert også gøy, spesielt med tanke på at det er "Jul i Blåfjell" som er julekalenderen på nrk i år.

Julekalenderen må jeg også få med meg, hvert år! Synes det er koselig å se på denne! Så den så jeg på til og med før jeg fikk barn ;)

I dag er det 40 dager igjen til den første luka i kalenderen skal åpnes! Jeg gleder meg!!

5 kommentarer:

Fabrikken sa...

Å fytti grisen, sånn har jeg ikke tenkt på det før. Jeg tenker det er oktober og leeeeenge til jul....kanskje jeg må begynne å planlegge litt da, hehe :) Takk for påminnelsen.

Ha en finfin dag

Bjørkely sa...

ååå jeg gleder meg også! Her er gavene planlagt og begynt med innkjøp.
Vi SKAL også opp til nisseland, det blir kjempe spennende...

Anonym sa...

bare 40 daga?! oi.. ja tia går fort.. her har eg KUN chris igjen.. ellers så e alle 43 julegavan kjøpt! :) digg!

Bjørkely sa...

HEHE æ regne med du bor i Harstad ( siden du skulle til på harstad kulturhus).
Æ bor i Narvik området

Bjørkely sa...

Akkurat, det var jo artig at det bor andre bloggere i nærheten ( synes alle bor sør på)