onsdag 15. oktober 2008

Valgets kvaler...

Nå skal vi bestille fra ikea, og jeg sitter og prøver meg ihjel i garderobeplanleggeren til Ikea.
Jeg greier ikke å bestemme meg for hva vi skal gå for.
Vi skal ha vanlige dører på skapene, og vi skal ha masse kurver. Men, på det øverste bildet har jeg forsøkt meg på 2 brede skrog, med brede kurver i den ene. Men, så tenker jeg på om jeg kommer til å irritere meg over å måtte åpne begge dørene for å dra ut kurvene, eller om det blir å fungere greit.
For, prisen er ikke så veldig forskjellig, så det er ikke noe å tenke på. Det er snakk om å få det mest mulig praktisk. Masse små kurver er jo greit fordi man kan putte forskjellige ting i hver kurv. Og er det dumt å ha kurver helt opp til taket? Det er jo ikke så lett å nå opp dit, men kan jo putte ting vi ikke bruker så ofte der....f.eks. juleduker, gardiner som ikke blir brukt etc.

Emma og Jonas skal få hvert sitt 50cm skap med kurver. Jeg lurer litt på om jeg skal fjerne noen av kurvene, og få inn en uttrekkbar henger for å kunne henge kjoler og slikt, men vi har jo mulighet til å henge det i vårt skap også...

I det ene brede skroget, er det skohyller, også skal vi ha to uttrekkbare hengere for å kunne henge jakker som ikke brukes så ofte.

Nei, dette må nok funderes litt på...kom gjerne med egne erfaringer!!

Ingen kommentarer: