tirsdag 28. oktober 2008

Jeg er så spent!!

Jeg er på jobbleting! Og jeg har funnet jobben jeg vil ha, men så spørs det jo om arbeidsgiveren vil ha meg!!
Jeg vet at jeg bor på rett plass, og jeg vet at jeg har utdannelsen som trengs. Men, jeg mangler erfaringen...man vet jo aldri hva arbeidsgivere ser etter når de skal ansette noen.
Jeg vet også at det er 8 som har søkt på jobben. Det betyr i teorien 7 konkurrenter. Men, så vet jeg også at jeg kan utelukke hvertfall 3-4 av de som har søkt, ut fra hva slags jobb de har, hvor de bor og hva slags utdannelse. Det betyr at jeg burde ha en relativt god sjanse for å få denne jobben.

Regner med å få en telefon om inkallelse til intervju i løpet av de nærmeste dagene. De skulle ha stort sett alle på intervju kunne arbeidsgiver fortelle...

Jeg vet også at om jeg ikke skulle få jobben, så kommer jeg til å bli ganske skuffet. Nå har jeg søkt på SÅ mange jobber, og aldri nådd helt opp! Nr.2 holder ikke i den sammenhengen!!

Kryss fingrene for meg!!