mandag 27. oktober 2008

Jeg sitter her og vrir hjernen min...

Mangler en julegave, og jeg aner ikke hva jeg skal finne på!! Hva gir man til noen som ikke har noen ønsker å komme med?? Det burde jo være noe fornuftig, noe de trenger uten å vite at de trenger det, kanskje....
I fjor ga vi konsert-billetter. Året før ga vi en helg på hotell med middag på en fin restaurant.... Sånne ting setter man jo pris på, men det er jo litt kjedelig å komme med de samme gavene igjen. Selv om det jo blir en annen forestilling....

Hva skal jeg finne på??

1 kommentar:

Fjordheim sa...

Hei og takk for hilsen hos meg.
Nei tenket kanskje jeg skulle la skapet være slik He,he.
Men når en får det til 200,- så spanderer jeg gjerne noen malingstrøk på det.
Ang julegave. Detkommer jo ann på hvem mottakeren er. Men hva med Spa behandling.Med etterfølgene middag visst det skal koste mer enn spa-et koster. Det ønsker jeg meg i år. Kjenner det hadde vært veldig godt.
Ha en flott kveld :)