torsdag 16. oktober 2008

Perfect home party neste torsdag!

Ja, neste torsdag skal jeg ha perfect home party. Alltid morsomt med sånne party, og spesielt når det nærmer seg jul. Synes nissene derfra er så fine, og kjøpte 2 av de største i fjor. Merkelig nok fikk de stå i fred også, spørs vel om de får det i år...
Denne lykten har jeg veldig lyst på. Hadde vært så koselig å ha en lykt på trappa når det er mørkt ute. Men, tror nok jeg må spraye den i en annen farge...
Det er jo snart advent, så lys til adventstaken må jeg også ha. Utrolig flott adventsstake dette her!!
I tillegg så blir det jo noen julegaver vil jeg tro. Men, siden man aldri vet hvem som leser på internett, så kan jeg ikke skrive det her ;)

Ha en flott torsdag alle sammen!!

2 kommentarer:

mammahaaland sa...

Hei igjen!
Tusen takk for hyggelig beskjed på bloggen min.. Tar det som et komplement at du spør om jeg syr på bestilling, men det tør jeg nesten ikke:) Er nok mest for hjemmets bruk vil jeg si..er jo på langt nær feilfritt.
Så gøy med perfect home party, jeg har den adventstaken, tar den frem for tredje året nå og bare elsker den!
Ha en fin helg!
monica

Anonym sa...

hehe.. eg skal ha 12 november.. skal åsså ha den adventstaken! Den e driiitfin!

Du, du har de der kjøkkenboksan du skal selge... ka du skal ha for dem? 3 stk..