tirsdag 14. oktober 2008

Gulvlamper

Denne gulvlampa har vi i dag. Jeg begynner å bli rimelig lei av den for å si det mildt! Stor og ruvende er den, og det er ikke så mangle steder den kan stå nettopp på grunn av det.
Har lyst på noe nettere og enklere. Noen lamper jeg kan bytte skjermer på når jeg går lei.
Disse lampene fra Herstal synes jeg er veldig fine, men vet ikke om det går an å bytte skjermene på dem...hvis det ikke gjør det, så må jeg ta meg en tur til byen og kikke på noen andre lamper.
Det er så mye forskjellig å velge i at det er vanskelig å bestemme seg.

2 kommentarer:

Torilpia sa...

Jeg hadde også en sånn lampe som den du har .. men ved et uhell klarte 12-åringen her å velte den (spør meg ikke hvordan) - gjett om den gikk i tusen knas .. den lengste knuse-lyden jeg noen gang har hørt .. :o)
Men - som deg er jeg på utkikk etter en ny .. har ikke funnet noe enda .. :o/
Men det blir vel!
Lykke til i letingen ..

Ha en fortsatt fin dag - klem!

Huset på landet sa...

Du kan få kjøpe min ;)Så slipper du å lete etter en ny. hihi.
Eneste måten å finne den ultimate lampen, er nok å dra rundt og lete i butikkene....