fredag 24. oktober 2008

Valgets kvaler...

I går var jeg vertinne for et Perfect Home party. Synes Perfect Home har så utrolig mye fint, men hadde sett i katalogen på forhånd, og jeg fant egentlig ikke noe som fristet, så jeg hadde bare tenkt å handle et par julegaver...
Stearinlys til advent og jul, det måtte jeg jo ha uansett, og de røde lysene de har fått, har en skikkelig fin rødfarge, så sånne måtte jeg jo ha til jul!
Og i fjor var jeg for sent ute med å bestille lilla lys til adventsstaken, så det passet jeg på å få kjøpt nå!


Englene så jeg på i fjor, men var litt usikker. I år har jeg fått ny skjenk, og de gjorde seg UTROLIG godt på den skjenken! I tillegg skal de gå ut, så hvis jeg skal ha dem, så må jeg kjøpe de nå!


Gave får man jo også, og disse lyktene har jeg valgt som en gave. Tenkte å gi de bort til jul! De er jo kjempeflotte!

Den minste lykta av disse har jeg også veldig lyst på! Tror den kan bli veldig fin å ha på trappa til jul!

Brødboksen, den har jeg selv, så den har jeg bestilt i julegave til noen ;)

Og kjøkkenkos-serien har jeg egentlig blitt litt lei av, men serviettholder, det må man jo ha...


De hadde også fått en UTROLIG flott vedkurv i ekte skinn! Den danderte hun så fint med dette pleddet oppi. Kan selvfølgelig ikke ha ved oppi en så flott kurv, men ser for meg at de små perfect home nissene kan sitte oppi der til jul...


Disse lysestakene i fattigmannssølv var også veldig fine. Er egentlig ikke så veldig glad i fattigmannssølv, men tror likevel at de kan passe godt inn her, og hvis de ikke passer inn, så er det sikkert noen andre som vil ha dem.
Så dere skjønner, det er ikke så lett å velge, for jeg har egentlig lyst på ALT!! Det er merkelig hvor mye finere ting er i virkeligheten, og spesielt når man ser det i sitt eget hus...
Nei, dette må funderes litt på før jeg bestemmer meg...

2 kommentarer:

Torilpia sa...

oi oi oi .. så mye fint .. *sukk*

Jeg vil også ha .. :o)

God helg - klem!!

Huset på landet sa...

Ja, det var mye fint, men dessverre så er det SÅ dyrt!! Sitter fortsatt og forsøker å velge hva jeg skal gå for....ikke enkelt dette....