torsdag 16. oktober 2008

Årets første julegave!

I går fikk jeg pakke fra panduro, med gavepapir og bånd, så i dag var jeg nødt til å prøve det!
Har kjøpt skikkelig papir i år, for jeg er så lei av papir som ødelegges bare du ser på pakken, så det blir ikke mulighet for noen sniktitter på våre pakker i år!!

Denne pakken er det pappa som skal få æren av å få!

Må si meg ganske fornøyd med utseendet på gaven. Var litt usikker fordi jeg alltid tidligere har brukt skikkelig gavebånd med glans og greier. Men, papirbånd surret rundt 3-4 ganger, det gjorde susen det også!!
Og i år blir det også hjemmelagede gavelapper!!

2 kommentarer:

Guttemamma sa...

Den ble kjempefin!Båndet passer jo perfekt! Har også kjøpt masse papir som ligger klart, men noe av det er dessverre litt gjennomsiktig...Finner nok en løsning, opplevde det samme igjor, men når en liker striper og prikker så....:-). Jeg samler opp all pakkingen til en førjulskveld, tenner lys og røkelse, setter på den fineste julemusikken og drikker gløgg mens jeg pakker. Alltid like kos!

Huset på landet sa...

Ja, det er kos og pakke pakker. Veldig ofte blir det til at det blir sånn stresspakking, men det skal det ikke bli i år. Har lyst til å gjøre litt ut av det liksom ;)